انا الحوت هوة الحوت ضخم كبير بيأكل كتير
مرة بلعت حاجة غريبة حاجة غريبة

متهيألى سمكة عجيبة سمكة عجيبة

وسمعت صوت بيقول 2

انت مين ياأخينا جيت من اى سفينة 2

انا خايف مش شايف يوة دى حكاية طويلة

انا اسمى يونان انا راجل غلبان

وفى يوم من الايام الرب قالى كلام

قالك ايه: قالى روح بلد بعيدة بعيدة

والبلد اسمها نينوى نينوى والناس اللى فيها عنيدة عنيدة

وانا اللى عندى الدوا لكن أمر الرب كان على صعب

قررت أهرب فى سفينة واروح لأى مدينة 2

والبحرهاج علينا ولقينا نفسينا وحدينا 2

هيه وبعدين : عملنا قرعة علينا نعرف المذنب فينا نرمية من السفينة

ويهدى البحر علينا علينا علينا

دى حكاية لها العجب بس انت برضة السبب
انا لو كنت محلك مكنتش هاعمل زيك 2

مالك خايف محتاس ده الرب مد ايده علشان تروح للناس

كان مخى عطلان مش هاعمل زى زمان ولا اخليك زعلان

مش هاخليك زعلان




0 التعليقات:

إرسال تعليق

ads

ads

جميع الحقوق محفوظة لدي El Ma7aba Channel words. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

بحث

حديثا:

المزمور الثامن والستون 68

1 لإمام المغنين. لداود. مزمور. تسبيحة. يقوم الله. يتبدد أعداؤه ويهرب مبغضوه من أمام وجهه 2 كما يذرى الدخان تذريهم. كما يذوب الشمع قدام...

Ad

Popular Posts

Blog Archive