( انا خايف طمنى ياربى... دايما احس انى حيران
حاسس ان مشاكل الدنيا جوه فى قلبى واخده مكان (2)

ابدا ابدا .... اوعى تخاف ماسك ايدك ماشى معاك
لو حاسس بجرح فى قدمك راح اشيلك ايدى محوطاك

انا خايف طمنى ياربى مش لاقى لحياتى امان
حاسس انى غريب وتايه مش شايف غير الاوهام

ابدا ابدا .... اوعى تخاف عينى عليك غالى عليا
لو شايف قدامك ضلمه راح احطك جوه عينيا

انا خايف طمنى ياربى مش لاقى للفرح اوان
شر العالم قرب منى حوطيطنى كل الاحزان

اانا وعدتك ...اوعى تخاف مهما بعدت هقرب منك
يابنى تعالى انا مستنى نادى عليا وانا اسكن قلبك

انا مش خايف انا مطمن وانا معاك انا فرحان
ناسى كل مشاكل الدنيا حاسس انى بقى لى مكان

0 التعليقات:

إرسال تعليق

ads

ads

جميع الحقوق محفوظة لدي El Ma7aba Channel words. يتم التشغيل بواسطة Blogger.

بحث

حديثا:

المزمور الثامن والستون 68

1 لإمام المغنين. لداود. مزمور. تسبيحة. يقوم الله. يتبدد أعداؤه ويهرب مبغضوه من أمام وجهه 2 كما يذرى الدخان تذريهم. كما يذوب الشمع قدام...

Ad

Popular Posts

Blog Archive